۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

روابط خصوصی

 

موضوع بسیار مهمیه، مایلم مطرحش کنم،‌ امیدوارم به خیلی ها بر بخوره!

(بیشتر از همه به خودم باید بر بخوره)

 

از رابطه های خصوصی ای که به واسطه وبلاگ نویسی یا سایر ابزارهای فضای مجازی ایجاد کردم خبر دارید؟؟

 

از روابطی که ایجاد کردید چی؟ خبر دارن؟؟

 

+ کلی میخواستم از نقاب های خودم و خلوت هایی که آن کار دیگر میکنم حرف بزنم دیدم جالب نیست، به همین عنوانش بسنده کردم!

 

++ میدونستین اونهایی که باهاشون رابطه برقرار کردید از روابط شما برای دیگران حرف زدن؟؟

 

بعدا نوشت: هر چی با خودم فکر کردم چطور میشه کسی به این مطلب رای منفی بده و چرا، نتونستم دلیلی برای خودم پیدا کنم!

۳۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۰:۳۴ ۵ نظر موافقین ۲ مخالفین ۹
این جانب

سالن ورزش یا سالن مد؟

جمعه رفته بودیم همایش پیاده روی خانوادگی، پارک جوانمردان؛‌ رسیدیم به محل اصلی دیدم گروه های مختلف ورزشی دارن تمرین میکنن، تعداد قابل توجهی به عنوان مربی یا ورزشکار رشته های مختلف داشتن حرکت انجام میدادن...

 

نمیدونم چرا مارک لباس ها و کفش هاشون،‌ برجستگی ها و فرورفتگی های بدنشون، خطوط لباس زیرشون، قرمزی لباشون، ریش بلند و آنکادرشون، پتینه کاری های رو صورتشون، قِرِ تو کمر و اندامشون، نگاه های لاشیانه و مخ زنانه شون، لاس زدن ها و دست مالی های مویرگی شون، بیشتر از هر چیزی به چشم میومد!

 

هر چی خواستم با خودم کنار بیام که مشکل از نگاه منه، راستشو بخواین نتونستم.

۲۶ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۳۵ ۲ نظر موافقین ۵ مخالفین ۶
این جانب

کالابرگ

اغلب دوستان کوپن یا کالابرگ خاطرشون نمیاد، اینطور بود که یه سهمیه ای سالانه با دفترچه میدادن، که مثلا 100 تا برگ کوپن داشت و با این ها میتونستیم هر فصلی یا هر مقطعی جنس کوپنی بخریم، اون موقع ها مثلا هر فصل کوپن قند و شکر اعلام میشد، اگر مصرفش نمیکردیم دیگه نمیشد اون شماره کوپن رو برای محصول دیگه ای مصرفش کرد

مدتی است دارم به این موضوع فکر میکنم که عشق و دوست داشتن هم سهمیه بندی داره، اگه کوپن هامون رو برای کسه دیگه مصرف کنیم دیگه جایی برای مصرف ش برای اونی که بایده نخواهیم داشت.

 

وقتی قبل از ازدواج یا هر رابطه ای که عمق و اصالت داره اون میزان از عشق و علاقه مون رو برای کسی دیگه صرف کنیم دیگه علاقه ای نمیمونه برای کسی که باید بهش عشق بورزیم و این قانون طبیعته؛‌ به خاطر همین مخصوصا جوون ترا خیلی مراقب باشن عاشق کی میشن و به کی دل میدن!

۲۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۱:۲۸ ۴ نظر موافقین ۴ مخالفین ۴
این جانب

هفتاد درصد

امروز رفتم سامانه یارانه ببینم چرا به من کمک معیشتی ندادن، وارد که شدم اطلاعاتم کامل بود، دوتا ماشین، خونه نبود، ولی زده بود درآمد خانوادگی شامل همسر سود بانکی و... ۱۸ میلیون درآمد خانوار، ۹ میلیون تومن مصرف ماهانه ...

زده بود، شما در دهک هشتم هستید یعنی از میانگین هفتاد درصد مردم وضعیت بهتری دارم

 

وقتی اینا رو دیدم، خیلی ناراحت شدم، که میانگین درآمد و وضع معیشتی هفتاد درصد مردم کشورم پایین تر از منه.

۲۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۲۲:۱۸ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۴
این جانب

دینامیت

تو خوندن خیلی از وبلاگ ها یا صفحات مجازی خیلی تفاوت میتونم ببینم

مخصوصا تو بیان یه عده مثلا فضاشون فضای حوزویه، اصلا تو یه باغ دیگه ای هستن، از ولایت میگن،‌ از اینکه حتی به خاطر ولایت بچه میارن،‌ از حجاب و محرم نامحرمی میگن و همه چیشون معطوفه به این چیزها ...( البته یه عده شون که بیشتر ادعای مقدسی و محرم نامحرمی میکنن،  تو نظرات و پیام هاشون با مرد یا زن نامحرم لاس میزنن؛ البته به ما میگن همفکری، تضارب آرا و امثال ذلک!)

یه عده فضاشون خواننده های کره ایه

یه عده فضاشون دغدغه های سطحی اجتماعی، کتاب میخونن،‌ عشق رمان و سریال خارجی و این جور چیزان، واسه سگ ها و حیوانات مطلب مینوسن و تو همون کف وسطح باقی میمونن و اگه کسی بگه بهشون  یکم عمق بگیرید سریع موضع میگیرن و ...

یه عده از پوشک بچه میگن تا کرایه خونه شون، از ازدواجشون و خواستگاراشون حرف میزنن،‌ یا از محل کارشون یا دغدغه های مادی و به روزشون، انقدر نق میزنن از وضع موجود و از زمین و زمان مینالن در حالی که خودشون هیچ غلطی نمیتونن بکنن

یه عده تو توهمات عاشقانه و مود افسردگی و شکست و نا امیدین، تو فضای خیال و قصه و آرزوهای خیالی ...کلا اینا بیشتر مخشون باد میده و نمیشه رو هیییچیشون حساب کرد از بس تعطیلن!

یه عده هر چی تو اخبار دروغین و فضای اینستا پر میشه حرف میزنن بدون اینکه راست و دروغش رو بدونن، یعنی فقط زر میزنن و هیچ منطقی ندارن

 

یه عده ... یه چیزی عین این فیلم دینامیت، فضاها خیلی از هم دوره...

 

نمیدونم چرا!

با اینکه همه اینها هستم ولی حرف هیچ کدومشون رو نمیفهمم،‌ همه شون واسم غریبه ن؛ احتمالا دنیای من دنیایی غیر از دنیایی است که اونها دارن نشون میدن.

۱۹ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۱۵ ۱۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۹
این جانب

دیدار و دلتنگی!

سلام 

با کمی تاخیر عید همگی مبارک باشه

 

ایام تعطیلات جون میده بری مسافرت، تعطیلات عید بزرگ فطر رو رفتیم سفر، همیشه تو سفر، آدم ها برام جذابن تا محیط؛ یعنی بیشتر از اینکه از کوه و دشت و مجتمع تجاری خوشم بیاد از آدم هایی که قراره برم ببینم لذت میبرم و انقدر ذوق همنشینی باهاشون دارم که حواسم به محیط اطراف نیست.

 

تو این سفر هم همینطور بود، مجردی رفتم سفر و برای سرکشی و دیدن بخشی از اقوام که سه سالی بود ندیده بودمشون راهی شدم و چقدر دیدن آدم ها و دیدن فامیل و قوم و خویش لذت بخش و شورآفرینه

 

دوست داشتن و علاقه بین منسوبین از نوع دیگریه، با همه تفاوت های فرهنگی این دلتنگی ناشی از علاقه نَسَبی به شدت اختلاف ها رو کناری میزنه و همه چیز میشه اشتراکات و علایق مشترک و بالتبع لذت بردن های باهمی و در کنار هم...

 

تو این سفر با اقوام مافیا بازی کردیم، چقددرر لذت بخش بود،‌ چقدر بازی کردن لذت بخشه!

 واسه همینه بچه ها انقدر بازی کردن رو دوست دارن

 

 

+علیرغم اینکه تهران، معضلاتی داره، ولی نکات مثبت خیلی زیادی هم داره، ولی من فارغ از منفی و مثبت های تهران هر وقت به سفر میرم دلم برای تهران تنگ میشه، واقعا دوستش دارم و دلتنگشم.

دلم برای ترافیک و آلودگی ش تنگ میشه، دلم برای خونه م تنگ میشه.

اینجا کلی چیزهای قشنگ داره که بخوام دلتنگش باشم.

۱۸ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۱:۱۲ ۱۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۵
این جانب

غاصب!

تصور کنین:

  • ده بیست سال برای به دست آوردن چیزی تلاش میکنین،‌ شب و روز کار میکنین و قناعت میکنین تا جمع کنین،‌ اون وقت یه نفر هفت پشت غریبه میاد یه شبه خودش رو مالک تمام اون چیز میدونه و چنان مفت و راحت مصرفش میکنه چون زحمتی برای به دست آوردنش نکشیده، تازه اگر هم بهش ندی به زور میتونه همه شو بالا بکشه یه آبم روش!

 

  • یا اینکه شما مادری هستی سی چهل سال پسرت رو تر و خشک کردی،‌ از جون براش مایه گذاشتی،‌ نخوردی دادی بچه ت خورده؛ اون وقت یکی که هفت پشت غریبه است یک شبه میاد میخواد صاحب روان و اعصاب و جسم و جان و وقت و مال اون بچه ت بشه، و بچه رو ازت بگیره و توقع داشته باشه که همه چیه بچه ت مال اون باشه!

 

حالا کی غاصبه؟؟

۱۰ ارديبهشت ۰۱ ، ۰۸:۲۵ ۱۱ نظر موافقین ۶ مخالفین ۶
این جانب

زندگی پس از زندگی، خجالت از فکرهام!

برنامه این پسره ایمان تو زندگی پس از زندگی نکات خیلی جالبی داشت، یه نکته ش خیلی برام برجسته تر بود و اون اینکه حتی میتونست فکر ها رو هم بخونه، هر چند قبلا هم شنیده بودم و اینکه اون پرستار یسیگاریه حتی روش نمیشد به خانواده ش نشون بده که سیگاریه و مجری حرف جالبی زد چطور ما از خانواده مون خجالت میکشیم ولی از خدا نه!

 

از اون روز تا حالا دارم همه ش به کارهای غلطی که کردم و فکر های زشتی که داشتم فکر میکنم، خدایا یعنی روح مردگان پیشکش چطور تونستم محضر خدا همچون کارایی و فکرایی بکنم !!!؟//

 

شماها نمیدونین چه غلطااااااااااااااااااااااایی کردم آخه...

 

 

۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۲:۱۵ ۳ نظر موافقین ۵ مخالفین ۵
این جانب

پول زیادی (گوشی همراه)

من همیشه گوشی دکمه ای داشتم،‌ هفته پیش به خاطر داستان هایی رفتم و یه گوشی هوشمند خریدم (میتونین تو دلتون بگید مبارک باشه)، کلی گشتم تا یه گوشی با مشخصات فنی قابل قبول برای نیاز خودم پیدا کنم(رم 4 انتخاب کردم یه وقتی خواستم برنامه ای نصب کنم یا به روز رسانی اندروید کم نیاره، حافظه ش هم 64 گیگ به نظرم کافیه، چون کمتر اصلا نداشت، دوربین یه دونه هم کافی بود ولی جنسی با مشخصات یک دوربین نبود و پردازنده و گرافیکش هم در حدی بود که کارم رو راه بندازه و همین چیزا)، با چند تا مشورت و مقایسه به یه مدل گوشی رسیدم که بین سه میلیون تا 4 میلیون تومن بود. 

 

چند شب پیش یه جا مهمونی بودیم ،‌یه آقایی حدودا 30 ساله اومد گفت چرا گوشی بازی نمیکنی، اینستا نصب نکردی ؟؟

گفتم نه اینستا میخوام چی کار!؟  

گفت من دیروز رفته بودم یه گوشی اپل بخرم،‌ 40 میلیون تومن، شنیدم دولت فلان فلان شده داره گرون میکنه(جالبه گوشی ای که الان دستشه حدودا 25 میلیونه) !

 (تو دلم گفتم بهش، 40 میلیون میخوای بدی به گوشی ای که نهایتا کار یه گوشی دو میلون تومنیه .. از اینستا و دیوار و فیلم و تلگرام و همین چیزا )

بعد حرف مودم و اینترنت شد، اون یکی گفت نت میخواین مودم و روشن کنم 500 گیگ اینترنت مونده یک ماهه تموم میشه،

گفتم مگه چقدر خریده بودی؟

گفت 1500 گیگ! حدودا 800 هزار تومن یکساله!

بازم تو دلم گفتم 1500 گیگ میخوای چیکااااااررر!!!

 

جالبه، هر دوشون خیلی بیشتر از نیازهای ضروریشون و به راحتی درآمد دارن، خب چی جوری خرج کنن؟!؟

 

کم نداریم از آدم هایی که اینطوری پول درمیارن و اینطوری هم خرج میکنن، هر چند کم نداریم از خانواده هایی که حتی نون شب ندارن ولی نیاز تامین گوشی و نت و این چیزا براشون اولویت داره .. تقریبا کم داریم کسی که از گوشی استفاده بهتری بکنه و پولش رو درست مصرف کنه!

۰۴ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۴:۲۵ ۶ نظر موافقین ۴ مخالفین ۷
این جانب