سلام 

با کمی تاخیر عید همگی مبارک باشه

 

ایام تعطیلات جون میده بری مسافرت، تعطیلات عید بزرگ فطر رو رفتیم سفر، همیشه تو سفر، آدم ها برام جذابن تا محیط؛ یعنی بیشتر از اینکه از کوه و دشت و مجتمع تجاری خوشم بیاد از آدم هایی که قراره برم ببینم لذت میبرم و انقدر ذوق همنشینی باهاشون دارم که حواسم به محیط اطراف نیست.

 

تو این سفر هم همینطور بود، مجردی رفتم سفر و برای سرکشی و دیدن بخشی از اقوام که سه سالی بود ندیده بودمشون راهی شدم و چقدر دیدن آدم ها و دیدن فامیل و قوم و خویش لذت بخش و شورآفرینه

 

دوست داشتن و علاقه بین منسوبین از نوع دیگریه، با همه تفاوت های فرهنگی این دلتنگی ناشی از علاقه نَسَبی به شدت اختلاف ها رو کناری میزنه و همه چیز میشه اشتراکات و علایق مشترک و بالتبع لذت بردن های باهمی و در کنار هم...

 

تو این سفر با اقوام مافیا بازی کردیم، چقددرر لذت بخش بود،‌ چقدر بازی کردن لذت بخشه!

 واسه همینه بچه ها انقدر بازی کردن رو دوست دارن

 

 

+علیرغم اینکه تهران، معضلاتی داره، ولی نکات مثبت خیلی زیادی هم داره، ولی من فارغ از منفی و مثبت های تهران هر وقت به سفر میرم دلم برای تهران تنگ میشه، واقعا دوستش دارم و دلتنگشم.

دلم برای ترافیک و آلودگی ش تنگ میشه، دلم برای خونه م تنگ میشه.

اینجا کلی چیزهای قشنگ داره که بخوام دلتنگش باشم.