مدت هاست میخوام راجع به این آقا بنویسم، ولی مجالش نشده و خیلی هم کم دیدم به خاطر خیلی ملاحظات مستقیم هم راجع به ایشون چیزی نمینویسن ولی من علاقه مندم بنویسم.

 

قبلش ذکر این مقدمه لازمه، اینکه این حرف ها رو کسی میگه که از آخوند جماعت و حزب اللهی ها(مخصوصا ادایی هاشون)خیلی خوشش نمیاد، نمیتونه باهاشون اخت بشه، و خیلی لفظ اسلامی دولت جمهوری اسلامی رو قبول نداره، چون حس میکنه دولت جمهوری اسلامی خیلی قوانین اسلامی رو انجام نمیده و با دولت هاش کلی مشکل داشتم و حتی با نظام عقیدتی ش هم زاویه داره، با این مقدمه این رو عرض میکنم.

 

 

به نظرم آقای خامنه ای یکی از باهوش ترین و با کیاست ترین رهبران سیاسی جهانن؛ اداره مملکتی با ایییییییییییییییییییییین همه مشکلات و ایییییییییییییین همه خائن و مزدور و نادون و پرت واقعا کار سختیه، اداره یه زندگی دو سه نفره خودش یه مصیبته تصور کنین بخواین یه کشور رو اداره کنین اون هم با اییییین همه مشکلات عدیده، از تهدید و تحریم و خیانت و ... که کمتر کشوری همه اینها رو با هم داره.

 

به شدت اهل مطالعه ن، این رو از گنجینه واژگان ایشون میتونین متوجه بشین و اینکه عمده تغییرات اخیر ادبیات سیاسی ما از واژه هایی که ایشون وارد ادبیات سیاسی کردن، از اقتصاد مقاومتی گرفته تا ابدان مطهر، انتقام سخت، نرمش قهرمانانه، قضیه ناموسی کشور، و ...

 

عین یه پدر که همه بچه هاش و چه خلف چه ناخلف دور خودش جمع کرده و با همه شون کار میکنه و به همه شون هر جور شده کنار میاد و تازه حمایت هم میکنه... 

 

به شدت آدم دوراندیش و عمیقیه، تو خیلی قضایا مسائلی رو میبینه که بعدها متوجه میشیم اگر عکس العمل شون نبود ممکن بود چیزای بیشتری رو ببازیم.

 

آدم شجاعیه، خیلی بیشتر از هر چیزی شجاعتشون برام قابل ستایشه، وقتی امریکا و اسرائیل تهدید میکنه، عین یه شیر جلوشون جواب تهدیدهاشون رو میده ... ترس و محافظه کاری اونم تواین سن برام خیلی ارزشمنده.

 

همیشه به نقاط حساس و اساسی دست میذاره، همیشه به جا حرف میزنه، بعد از شهادت حاج قاسم بهمون میگه باید قوی شیم،‌ تعیین استراتژی کشور باهاشونه و خوب میفهمه چی میگه، یعنی تنها کسی که میشه تو این مملکت رو حرفش حساب کرد و حرف حساب میزنه خود این آدمه.

 

به شدت به ادبیات فارسی اهمیت میده و ادبیات سیاسی رو به شدت تحت تاثیر خودشون قرار دادن استفاده از غرب آسیا به جای خاور میانه و از این قبیل تیزبینی قابل ستایشیه، همیشه از رو نوشته حرف میزنه  و این یعنی با توجه به اشرافشون همیشه مطالعه میکنن و خودشون رو برای یه جلسه عادی هم آماده میکنن.

 

به شدت باهوشه، حالا حالا ها رکب نمیخوره، آدم هاش و فضای بین الملل رو خوب میشناسه، تاریخ رو خوب میشناسه، با اردوغان از اولش هم خوب نبودن، ولی تو قضایای قره باغ از آذربایجان حمایت کردن ...

 

و آخر اینکه علی رغم ادعاها و مدعی ها حس میکنم، به شدت مظلومه و تنهاست، یه چیزی عین امام حسن، با کلی نزدیکان و پیروان مدعی ولی بی عمل و نادون و خائن!

 

خیلی چیزای دیگه هست، فقط این رو میدونم دنیای سیاست و کشورمون به شدت باید به داشتن همچین رهبری به خودش افتخار کنه. هر بار از هر جایی خسته شدم حرفاشون رو که میشنوم دلم قرص میشه و خیالم راحت که رهبرم حواسش هست.