امروز خبر شهادت یکی از بزرگان و قهرمانان این کشور تو سوریه منتشر شد، دوباره تلویزیون تبریک و تسلیت گفت ...

من تو دلم گفتم مگه برای شهادت و تیکه تیکه شدن بزرگترین سردار تاریخ این تمدن چه غلطی کردیم که بخوایم واسه این سردارمون کار خاصی بکنیم.

 

واقعا اخبار تلویزیون رو اعصابمه، چپ و راست داره از پیروزی مقاومت میگه و من فقط حرصم در میاد .. نمیدونم از کدوم پیروزی داره حرف میزنه، مگه ماغلطی کردیم

 

تا یادم نرفته اینو تاکید کنم انفعال و بی عملی امروز جمهوری اسلامی علیه آمریکا و اسرائیل اگه درصدی متاثر از نارضایتی های بخشی از مردمه که تو استادیوم به پرچم فلسطین هو کشیدن و اون مردمی که الانم دارن جمهوری اسلامی رو مسخره میکنن و تضعیف میکنن تو خون اون زن و بچه هایی که صدتا صدتا دارن شهید میشن شریکن...

 

این دنیا یا باحقی یا با کفر، یا با مظلومی یا ظالم، اگه حرف و زبان و عمل و نوع نگاه ما مظلوم و قدرت مظلوم رو تضعیف کنه ما سمت ظالم و جنایتکاران تاریخ خواهیم بود