۴۰ روز از جنایت اسرائیل علیه فلسطین نگذشته، بلکه جهل روزه که جنایت ادامه داره، من از دولت های ترکیه و امارات و عربستان و مصر توقعی ندارم اونها تو فرهنگشون منتظر ظهور منجی نیستن، اربعین شهادت امام حسین هم برای خودشون تعریف نکردن، ادعای از بین بردن اسرائیل رو هم ندارن...

من فقط اینو میدونم اگر من، یعنی شخص نگارنده این سطور اگر در محرم سال ۶۲ تو شهر کوفه و اطراف کربلا چادر زده بودم شاید یه درصد توسپاه یزید نمیبودم ولی قطعا تو سپاه امام حسین هم نمی‌بودم و در بهترین شرایط تماشاچی قتل عام کودک شش ماهه امام حسین مینشستم، دقیقا کاری که مدعیان محور مقاومت دارن میکنن.

قطعا ساکتین عاشورا بعد از کشته شدن علی اصغر ها میشن جمعیت توابین که میدون انقلاب شعار میدن!!

 

اگه فردا برم میدون انقلاب حس میکنم دارم خودمو گول میزنم و توجیه میکنم که منظور از تو میدون بودن یعنی میدون انقلاب!!

 

حالا بچه های شش روزه کشته بشن، یکی شاید مثل بچه من که عده ای فکر کنن دنیا بیدار شه، و این هزینشه!!