دیروز چند صد تا کشته شدن

روز قبلش هم چند صد نفر زن و بچه و پیر و جوون کشته شدن

با بمب های امریکایی...

به نظرم دیگه عادی شده!

بازم تاکید میکنم جنگ و سیاست قواعد خودش رو داره و ماها چیزهای پشت پرده رو خبر نداریم, ولی الان نمیخوام تحلیلی و جامع و عمیق به مساله کشتار وحشیانه فلسطینیان توسط امریکا و سگ قلاده پاره کرده ش اسرائیل بپردازم, اونها موضع روشنی دارن, میخوام کمی از خودمون بگم.

 

دقت کردین یک و نیم میلیارد مسلمون و ده ها کشور مسلمون قدرت مند حتی نتونستن یه قطعنامه آبکی علیه اسرائیل تو مجامع بین المللی صادر کنن

 

از اون بالاتر دقت کردین از همین کشورهای اسلامی آذوقه و مهمات وسوخت داره به اسرائیل صادر میشه!!

 

از اون بدتر هییییییییییییییییچ اتحادی بین مسلمون ها در برخورد سخت با اسرائیل و امریکیا وجود نداره و همه وسط تیکه تیکه شدن بچه های بیگناه دنبال راه حل دیپلماتیک هستن, امریکا و اینگیلیس و فرانسه و امثال این رهبرانشون رو فرستادن اسرائیل با وعده حمایت.. دریغ از یه نفر و یه حمایت از کشور های مسلمون که ما براتون سلاح میفرستیم تا از خودتون دفاع کنین, لااقل حرفشو بزنین از چی میترسین از تبعات بین المللی ش, چرا اونها از این تبعات نیمترسن و باهم تو ظلمشون متحدن!؟؟!؟!

 

یه عده دیگه دل خوش کردن هیمنه اسرائیل داره از بین میره, در حالی که نمیبینن هر روز صدها کودک داره پر پر میشه... (مگه حاج قاسم رو زدن ما چی کار کردیم, خب منم جای اونا بودم میکشتم که نسل مسلمونا منقرض شه چون مطمئنا مسلمونا کاری نخواهند کرد)

 

به چیزهای کوچیکی دل خوشیم و عزیزانمون هر روز دارن از بین میرن و ما دست روی دست گذاشتیم و نهایتا دو تا خمپاره انداختیم!

 

بازم ماشالله به غیرت حوثی های یمن, بازم اونا از اون راه دور چند تا موشک زدن, هر چند, موشک های امریکایی کجا مشوک های یمنی کجا! اون یکی در جا 500 نفر رو تیکه تیکه میکنه, این یکی باعث سوختن و جراحت چند ماشین و نفر میشه ...

 

خیلی ها منتظر صحبت های سیدحسن نصر الله بودن؛ یه عده که میگن ابهام بیشتر شد و اسرائیل رو هوا مونده, در حالی که اسرائیل داره هر روز میکشه, و ما دلخوشیم فکر میکنیم اسرائیل رو هوا نگه داشتیم!!!

 

من هر روز دارم به این فکر میکنم الان چند تا بچه شهید شدن, الان چند انسان توسط اسرائیل کشته شدن و چرا کسی چلوی این شیطان رو نمیگیره!

نمیدونم کی و چطوری قراره این وحشی دد منش متوقف بشه ولی هر چی که هست, من در خودم احساس بی غیرتی و بی عرضگی دارم, نمیدونم!

 

با همه این بی غیرتی ها و تشتت و فشل بودن کشورهای مسلمان, از همه بالاتر ایمان و عقیده راسخ اهالی غزه برام شگفت آور بود, زیر بمباران بی رحمانه اسرائیلی امریکایی بازم از خدا میگن و قران و تکبیر به لب دارن ... ایمان داشتن تو این شرایط سخت نشونه مومن بودن, نه اینکه تا تقی به توقی میخوره عالم و آدم و زمین و زمان و همه بالا پائین رو یه عده به فحش میکشن!