این روزا ساعت 9 شب شبکه آی فیلم مجموعه پدرسالار رو داره پخش میکنه, واقعا خاطره انگیز و دوست داشتنیه ...

 

چقدر من از اون دو تا عروس اسدالله خان همون موقع حرص خوردم, یکی خودخواه و لجباز و بی ملاحظه, اون یکی هم فتنه و آتش بیار و نمک نشناس و آبزیرکاه؛ از اون خواهر زن حسود و کینه ای که چشم نداشت شوهر خواهرش و البته خواهرش یه روز خوش ببینن؛

و با نهایت تاسف دیدیم و میبینیم که یه عروس بد میتونه یه خانواده رو به هم بریزه!

 

علاقه و ارادت من به عروس ها از همون موقع ها شکل گرفت! 

 ازونجا که مصادیق زیادی از این نوع عروس ها رو هم تو اطراف مون میدیدم و همه مون دیدیدم, از همون موقع فهمیدم زن در مقام خواهر و مادر و دختر خیلی خوبه ولی وقتی در مقام عروس و همسر میاد میشه بلای جان!

البته همونطور که عروس دختر نمیشه, داماد هم پسر نمیشه ها و بالاخره یه جایی زهر خودش و غریبه بودن خودش رو نشون خواهد داد.

 

خیلی از عروس ها از مادرشوهرهاشون حرف میزنن در حالی که خود عروسه آیا همون رفتار و توقع و عکس العمل رو با مادر و خانواده خودش هم داره یا داشته؟؟


من در برخورد با عروس های خودخواه, فتنه و طلبکار و نمک نشناس همیشه دعا میکنم خدا یه پسر بهش بده, بعدش یه روز یه عروس عین خودش نصیبش بشه, تا بفهمه پسری رو از مادرش گرفتن و تمامش رو مال خودش دونستن و همیشه طلبکار بودن و احترام و کرنش نکردن به خانواده داماد و مادر شوهر یعنی چی!

 

+ یه بعدا نوشت دارم که بعدا خواهم گفت!