• من شنیده بودم یه عده حنجره پاره میکردن که ورزش رو نباید سیاسی کرد، شما هم شنیده بودین؟؟!!!

 

  • شنیده بودم کشته شدن یه چشم آبی هزارن برابر از کشته شدن هر روز هزاران یمنی و افغانستانی و عراقی، سوری و سومالیایی و بورکینافاسویی و روهینگیایی برای جامعه جهانی مهم تره، شما هم شنیده بودین؟؟!!!

 

  • من شنیده بودم فیفا و یوفا و کمیته بین المللی المپیک اجازه هیچ کار سیاسی و مذهبی رو نمیدن، شما چی شنیده بودین؟؟؟؟!!

 

  • وقتی افغانستان و عراق رو امریکا و چند تا کشور دیگه اشغال کردن، یا تو یمن هر روز بمب سر مردم خالی میکنن، یا تو سوریه مردم رو یه عده مزدور قتل عام میکنن، یا بمب سر عروسی مردم تو افغانستان میندازن یا تو نیجریه و کشورهای افریقایی کشت کشتار و غارت کار هر روز شبهه نظامیایی مورد حمایت غربه کسی نباید سوئیفت اون کشورهای حامی رو قطع کنه، یا تحریمشون کنه، یا نذاره سرود ملیشون تو مسابقات جهانی پخش شه یا ... چون اونا داشتن اقدام پیشگیرانه در راستای حقوق بشر و منافع ملیشون ده ها هزار کیلومتر اون ور مرزهاشون انجام میدن!

 

 

  • شنیده بودین موقع بمب باران یمن، محاصره اون کشورکه منجر به قحطی شدو جان هزاران کودک و نوزاد به خطر افتاد، بانک جهانی و سازمان ملل چند میلیارد کمک بلاعوض به اون کشور کنن، یا تو محاصره و جنگ غزه همینطور، فقط اوکراینه تو روز ششم بانک جهانی ۳ میلیارد. دلار کمک و امریکا و باقی کشورهی متمدن و مترقی جهان میلیاردها کمک مالی و نظامی بهش کردن، این درحالیه که پول مردم افغانستان رو بلوکه کردن، مردمی که بیش از هر وقتی به پول خودشون نیاز دارن

 

 

 

-چیزهای جدیدی نیست که میشنویم، فقط خیلی وقتها یادمون میره که اینا رو شنیده بودیم!