فاصله واشنگتن تا بغداد بالغ بر 10 هزار کیلومتره، پرواز مستقیم تقریبا 19 ساعت طول میکشه که از امریکا بیاد عراق؛

اشغال عراق  با ائتلاف 31 کشور به فرماندهی امریکا از جمله انگلستان، لهستان، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و کانادا ( ۲۴۸٬۰۰۰ سرباز از ایالات متحده، ۴۵٬۰۰۰ سرباز از بریتانیا، ۲٬۰۰۰ سرباز از استرالیا) صورت گرفت.

 

فاصله واشنگتن تا هرات یا کابل هم تقریبا همینه یه هزار کیلومتر شاید دور تر... همین کشورها هم اونطور اشغال کردن و هر روز عروسی هاشون با بمب های امریکایی و انگلیسی عزا میشد

 

از ویتنام و کره و کشورهای افریقایی از سودان و الجزایر گرفته تا گینه و کشورهای امریکای لاتین که فرانسه و بلژیک و پرتغال و باقی کشور های به ظاهر متمدن ولی در واقع متوحش امروز با جنگ و خونریزی اشغالشون کردن و الانم دارن توشون جنگ راه میندازن هم چیزی نگیم بهتره.

 

در حالی که بشار اسد تو کشورش از تمامیت ارضی و کشتار مردمش دفاع میکنه

ایران کنار بشار اسد از حمله داعش به مرزهاش و توحش ساخته شده و حمایت شده همین کشورهای غربی داره دفاع میکنه

مردم یمن و بحرین داخل کشورشون دارن از خواسته ها و استقلالشون دفاع میکنن

روسیه با اوکراین مرز مشترک داره و دلیل اصلی حمله و تهاجم نظامیش، به خاطر عضویت اوکراین در ناتو به عنوان پیمانی علیه منافع و امنیت روسیه است، یعنی کِرم رو یکی دیگه ریخته، دوتا کشور رو به جون هم انداخته الان از دور داره دعا میکنه!
 هر چند این تهاجم نظامی اصلا قابل قبول و دفاع نیست ولی این اصلا شبیه تهاجمات و ویرانی های کشورهای غربی علیه کشورهی افریقایی و عراق و افغانستان نیست.

 

+ واقعا آدم حالش از تعفن رسانه هایی که یه عده مزدور بی جیره و مواجب و احمق دارن سر میدن به هم میخوره، گند وقاحت و حماقت و سرسپردگی و حقارتتون دراومده یکم خجالت بکشید و خفه شید تورو خدا!

نوکری غربی ها آخرش عین یه آشغال دور انداخته شدنه، نمیبینید!؟؟!

 

+ امروز از جلوی سفارت اینگیلیس رد شدم، دیدم پرچم اوکراین رو سردر شون گذاشتن، پدرسوخته تر و پست تر و مکارتر از اینگیلیسا هیچ حکومتی نیست، اوکراین رو انداخته جلو عین گوشت قربونی، الان ولش کرده ولی نشون میده که حمایتش کرده، یا اونیکی فقط از راه دور براش دعا میکنه