ما یه خونه کوچولو تقریبا پائین شهر داریم، که اجاره ش دادیم؛ امسال خانم مستاجر گفت نمیتونه کرایه بده و میخواد تخلیه کنه، ماهم سخت نمیگیرم، هر وقت کسی نخواد قبول میکنیم و یک ماه جریمه و اینا ازش نمیگیریم ...

خونه رو با یه رهن معقولی اجاره ماهی 2.5 کرایه داده بودم، گفتم با همون رهن فوق ش آگهی میکنم 3.5 و بعدش تخفیف میدم 3 میلیون؛ 

تو دیوار اگهی که ثبت شد دیدم انقددددر زنگ خورد گوشیم خاموش شد؛ سریع آگهی رو برداشتم فرداش رهن و بالا بردم اجاره رو هم گذاشتم 4.5 باور کنین باز زنگ میخورد، چند نفر بودن ندید خواستن، گفتن واسه ما بذار کنار ... بالاخره سه نفر رفتن و دیدن و سه تاشون هم گفتن ما میخوایم؛ منم مونده بودم این وسط، یکیشون گفت من بیشتر میدم ...

منم گفتم به اولین نفری که زنگ زد میدم، همین کارم کردم

یه آقای 65 ساله بود خیلی تمیز و با شخصیت بود، و خودش گفت نصف خونه سعادت آبادم رو به نام خانمم کردم، نصف دیگه شم با مهریه بالاکشید و من تو این سن مستاجرم ...(در حالی که 5 تومن هم میرفت دادم 4 میلیون، طرف خودشم نخواست ولی من رهن رو هم کم کردم براش)

جالب اینجا بود، تو راه که داشتم میرفتم یه خانمه زنگ زد گفت من پزشکم، گفتم دارم میرم قولنامه کنم، گفت من بیشتر میدم زنگ بزنین بگید منصرف شدین!!(تازه خونه رو ندیده بود!)

یه خانمه دیگه زنگ زد، گفت آقا تو رو خدا فسخ کنین به ما بدین! ما اول دیدیم و زنگ زدیم، گفتم خانم شما به من زنگ نزدین، گفت به شوهر بیشعورم گفتم زنگ بزنه ها رفته بود مسافرت پشت گوش انداخته، تو رو خدا به ما بدین خونه رو ...

 

+ عمده دلیل این افزایش، بالا رفتن بیش از حد نقدینگی تو جامعه است، انقدر حجم پول بالاست که اجناس رو داریم به چند برابر قیمتی که ارزش دارن میخریم؛

 امروز آقای خامنه ای خدا پدرشو بیامرزه نامه مهمی به مجلس دادن، واقعا به جا و درست بود.