خوب شد نفروختم، مشتری داشتم 78میلیون، حدودای مهر ماه بود فکر کنم، الان شده 108 میلیون، سی میلیون تو این چند ماه قیمتش بالارفته...

 چرا؟؟

 

چی؟؟

 

پاسخ سوالات بالا:

 

چرا نداره، چمیدونم 

هر چی که خریده بودی

 

+ برای تازه عروس دامادا، جوونایی که تازه دارن تلاششون رو میکنن برای داشتن حداقل های معیشتی آرزوی قوت و صبر میکنم. اون زماناهم همین بود، دلار یهو از 140 تومن شد 600 تومن، از 1000 شد 3000 و ... 

 

یادمه خیلی بچه بودم، زمان هاشمی بود، روز به روز اجناس گرون میشد، به مادرم گفتم بریم لوازم خونه بگیریم، بعد از چند ماه بفروشیم، غافل از اینکه کسی از ما لوازم خونه نمیخرید، به هر حال رفتیم یه چرخ گوشت ناسیونال خریدیم فکر کنم شونزده هزار تومن، چند ماه بعد قیمتش شده بود سی هزار تومن، رفتیم بازار بفروشیم خب کسی ازمون نمیخرید، مجبور شدم به بابام بفروشم، هنوزم داریمش ...

 

نگران نباشید همه ما این دوره ها رو گذروندیم و خواهیم گذروند!

 

امروز تو بازار بورس تا ساعت 10 نماد و آوا منفی 5 درصد حدود هشتاد میلیون صف فروش بود، راس ساعت 10 این صف فروش تبدیل شد به صف خرید 11 میلیونی با مثبت 5 درصد!

ما اسیر این جو زدگی ها و موج گرفتگی و موج سواری ها هستیم.