من با اینکه امکانات و ادعای دشمن تا دندان مسلح و حمایت بالاترین فناوری های به روز همه کشورهای وحشی و جنایتکار پیشرفته دنیا با چند تا موشک کلا هوا میره کاری ندارم 

 

با اینکه اسرائیل تهدید کرده بود میزنه، رویترز دو بار خبر پنهان شدن ش رو داد و فردای موشک باران تو حسینیه امام خمینی با چهار تا دانشجو و دانشمند جلسه میذاره هم کاری ندارم

با خوندن نماز جمعه امروزش هم کاری ندارم، همه میدونیم نماز جمعه امروز یعنی چی، خیلی ها از جمله خودم همه ش میگفتم صلاح نیست نباید این موقع کاری کنن ولی خب حقیقتا شجاعت و غیرت میخواسته که بیان ایشون و البته ملت هم اومده بودنا، آره با ایناش کاری ندارم همه میدونین چیه

 

من فقط با یه چیز کار دارم اینکه نماز عصر رو خودشون خوندن، در حالی که هیچ وقت نماز عصر رو خودشون نمیخوندن...

 

یعنی رضا شاه کبیر رو یه پخ کردن فرستادنش موریس اونجا از بین رفت و پسرش با التماس از انگلیس و آمریکا جنازه باباشو آورد، محمدرضا شاه آریامهر هر جا میترسید پا میشد برای استراحت و فرار میرفت خارج و بعد از کودتا بر می‌گشت؟؟؟

 

یعنی شجاع تر و حکیم تر و موقعیت شناس تر از سید علی خامنه ای این مملکت تا به حال به خودش ندیده، من افتخار میکنم هم عصر آقای خامنه ای هستم و سلطان و امیرم آقام سیدعلی خامنه‌ای هستن.

 

خدا حفظت کنه آقا، حقیقتا امیر کبیری آقا، و نعم الامیر !