تو هر پدیده ای تو عالم هر چقدرم که بد باشه, چیزهای خوبی میشه ازش در آورد؛ همین جنایات اسرائیل علیه مردم غزه و فلسطین نکات خوبی رو میتونه برامون روشن کنه, علاقه مندم یه چند تا چیز در موردش بگم:

 

 

 

  1. جنایت های رژیم اسرائیل بر هیچ کسی پوشیده نیست, به قدری که حتی دبیرکل سازمان ملل هم دیگه نمیتونه خودش رو کنترل کنه, تازه فرض هم کنیم اون 500 نفر بیمارستان کار اسرائیل نبوده باقی اون ۶ هزار نفر و چند هزار کودک چی؟ اونم کار اسرائیل نبوده؟؟
  2. جامعه بین الملل, شورای امنیت, به خصوص دولت های غربی نشون دادن که مردن و کشته شدن کودکان و حقوق بشر واسه شون هیییییییییییچ ارزش و جایگاهی نداره و تحقیقا هر ادعایی در خصوص حقوق بشر یه دروغ بزرگه برای حفظ منافعشون؛ تفاوت برخورد ها و عکس العمل ها نسبت به دو جنگ جاری و طرفداری از طرف های جنگ رو ببینین! حجم کمک های سیاسی نظامی و مالی امرکیا و انگلیس و فرانسه و...به نفع اسراییل شاهد این مدعاست. آیا اونها نمیبینن کودکان دارن کشته میشن, ببینین از یه کودک و تصادفی کشته شدن حرف نمیزنما از ۲ هزار و خورده ای کودک دارم حرف میزنم که هر روز دارن کشته میشن, از کودکانی که قبل از طوفان الاقصی هر روز کشته میشدن!
  3. از دولت های اسلامی حرفی نمیزنم چون واقعا حالم به هم میخوره هیچ وحدتی بینشون نیست و همگی متفرق دارن محکوم میکنن و بعضیا هم از توبره میخورن هم از آخور عین ترکیه, هر چند عکس العمل ها بعد از بمباران بیمارستان کمی شفاف و درست تر شد ولی بازم واقعا این عدم وحدت بین کشورهای مسلمان واقعا غیر قابل قبوله در حالی که دولت های حامی کودک کشی همه هم پیمان و متحد باهم هستن(هرچند ظاهری)
  4. ملت ها واقعا مثل همیشه خوب بودن ولی چه فایده ملتی که حکومتش خائن و جانی و ترسو باشه ملت بیچاره ایه
  5. مهم تر از همه اونهایی که با دیدن هزاران کودک و زنی که کشته میشن و هنوزم خیلی ملوس و ممتنع به جنگ نه میگن و مشخص و صریح نمیگن مرگ بر اسرائیل واقعا برام عجیبن, عین روز روشنه که اسرائیل و امریکا و اروپا دارن جنایت میکنن ولی به عده کلی و مبهم راجع به بانیان جنگ و نفس بد بودن جنگ ها حرف میزنن. اینها هم یک جوری حامیان زیرپوستی همین جنایتکاران هستن.
  6. تو مقاطع مختلفی از تاریخ سیاسی این مملکت بارها دیدم رژیم کودک کش اسراییل از کارهایی تو کشور خودمون حمایت کرده, آیا وقت اون نرسیده وقتی دیدم کاری مورد تائید اسرائیله یه تجدید نظر در خصوص درستی یا غلطی اون کار بکنیم؟؟ با خودمون تا حالا فکر کردیم ما تو کدوم زمین داریم بازی میکنیم؟؟؟ تو زمینی که مورد تائید اسرائیله یا تو زمینی که مورد خصم و کینه اسرائیله!؟

دو روز دیگه سالگرد شهادت آرمان عزیز و همین ایام سالگرد شهادت ده ها نفر از عزیزانمون بوده که اسرائیل از شهادتشون شاد شد و حتی فوت عده ای که تحریک شده بودن و خونشون بی دلیل پایمال شد, یادمون باشه اسرائیل از فوت اتفاقی اون دختره هم خوشحال شد از اینکه یه عده آدم خائن و نادون دنباله روی کردن, حمایت کردن, فحش دادن, بوق زدن, تائید کردن، شعار دادن، سکوت کردن، حق دادن و از این قبیل، حتی اونهایی که الان با بی‌حجابی عامدانه و لجوجانه شون دارن همون اهداف اسرائیل رو همراهی میکنن و همون کاری رو میکنن که اسرائیل دوست داره، تو جنایت هایی که اتفاق افتاد و خون های بیگناهانی که ریخته شد سهیم هستن, هر کسی به اندازه میزان حمایت و همراهیش با خواست و مطلوب اسرائیل و امریکا تو قتل اون کودکان سهیمه چه قبول کنه چه نکنه!

 

× ایمان مردم غزه رو میبینین؟ آیا ما هم مثل اونها ایمان قوی و مستحکم داریم؟؟

 

مطالب مرتبط:

آرمان عزیز

قورباغه های هفت تیرکش