فکر کنم خیلی ها دیروز فوتبال رو دیدن, 2 تا نکته داشت که علاقه مندم عرض کنم:

 

اول اینکه به خاطر یه #اتفاق و # حادثه و #ترس از رقیب انسجام و وحدت تیمی مون از دست رفت که باعث شد چند تا گل خوردیم.

 

 و دوم اینکه وقتی طارمی به خوبی بازیکنان رو #رهبری کرد و بهشون انسجام و وحدت و روحیه داد, ترسشون ریخت و  دو تا گل ارزشمند زدیم, اینکه ما در مقابل تیمی بازی کردیم که در کل بازی های مقدماتی با زدن 39 گل و دریافت تنها سه گل و با تفاضل +36 یعنی 13 برابر گلهای خورده گل زده داشته اونم تو اروپا و بهترین تفاضل گل را در مرحله گروهی مسابقات انتخابی اروپا برای جام جهانی 2022 ثبت کرد, دو تا گل بهش زدیم تازه میتونست این دو تا بشه 4 تا که با بدشانسی رو به رو شدیم, پس دو تا گل زدن به این تیم خودش یه نوع شکست برای اون محسوب میشه. علاوه بر اون ما به یه قدرت تو زمین فوتبال تونستیم 2 تا گل بزینم اونا تو زمین کشتی آیا میتونن حتی یک امتیاز از تیم باشگاهی و دست چندم ما بگیرن, پس باخت تو این میدان نباید ما رو دچار یاس و خودباختگی کنه و باید به خودمون, به تیممون و به قدرت هامون ببالیم و افتخار کنیم.

 

+ جامعه ما هم همینطور باید به شدت مراقب این باشه که حادثه ها و اتفاقات انسجام و وحدتش رو ازش نگیره و به شدت به رهبری که انسجام بده و وحدت ایجاد کنه اعتماد کنه و زمینه های قدرت مند شدن خودش رو بیشتر تقویت کنه تا بتونه تو مسیر رقابت و پیشرفتش پیروز باشه.

 

*فرق ما با اونا اینه که ما با باخت تیممون هم دست ازش بر نمیداریم و ازش حمایت میکنیم ولی اونها آروزشون باخت و شکست ماست!*

heartماشالله به ایران heart