لطفا اگه خانم هستین نخونین

 

چند نکته ای که حاصل تجربیاتم هست رو جهت یادآوری و تذکر خدمت دوستان عرض میکنم

 

  1. هر وقت سوتی دادین پیش خانمتون تحت هییییییییییییییییییییییییچ شرایطی اقرار نکنین، حتی اگه شما رو در حین انجام جرم دستگیر کردن ... دیوار حاشا بلنده از این دیوار بلند نهایت استفاده رو بکنین، با زبون و عشوه خر نشیداااااااا از من گفتن!!

 

همین یک نکته خودش چند نکته داره، همین و عمل کنین دیگه نیاز به خیلی چیزای دیگه نیست.

یادتون باشه مادامی که اقرار نکردین، اعتبارتون سرجاشه، زبونتونم درازه، ولی اگر فقط یک بار برای یه چیز کوچیک اقرار کنین تا عمر دارید مجرم خواهید بود ولی اگر اقرار نکنین نهایتا همیشه متهم خواهید بود و این خودش یه جور بُرده! چون به هر حال شما هر کاری بکنین یا نکنین علی الدوام در مظان اتهام هستین...

 

 

+ عیال چند روزه هی گیر داده فلانی تو با کسی رابطه ای نداری؟ چرا من همش دارم خواب میبنم رفتی زن گرفتی و بهم خیانت کردی ... من خیلی قاطع بهش میگم اولا اون اسمش خیانت نیست و حق مسلم منه، ثانیا طرف چه شکلی بود، خوش گل بود، خوش اندام بود پر و پاچه داشت ... اوووق... برو بخواب بقیه ش رو ببین ... 

الان من چند روزه همش دارم میگم چی شد خواب جدید ندیدی؟؟

 

 

++ به جرات میتونم بگم 99 درصد آقایون اطراف من، هیچ کاری که از نظر خانم ها رابطه با یه زن دیگه باشه رو ادامه نمیدن، ممکنه تو مقطعی گرفتار بشن ولی فورا خودشون رو نجات میدن، چون هیچ مردی که ذره ای عقل داشته باشه هیچ وقت خودش رو تو گرداب رابطه با غیر از همسرش نمیندازه، چون به شدت خطرناک و هزینه بره و هییییییییچ فایده ای هم نداره.

اولاش لذت هیجان داره ولی بعدناش ترس و استرس آبروریزی و اینهاش کوفت میکنه همه لذت رو و بعد از یه مدت به این نتیجه میرسی عطای همه شون رو به لقاشون ببخشیم و تو همون گلیم خودمون پا دراز کنیم!

هر چند95 درصد آقایون اساسا هیچ وقت رابطه ای غیر از همسرشون رو تجربه نمیکنن، حالا این رابطه میتونه دامنه ای از کامنت های خاک برسبری تو وبلاگ باشه تا رابطه جنسی!