تو یکی دو مطلب اخیر مباحثی پیش اومد راجع به اینکه زن ها به خاطر مجذوب شدن مردها دست به تغییر تو چهره و ظاهرشون میزنن, و خودشون علاقه ای ندارن به این تغییرات راستش از اونجا که بارها این مطلب مطرح شده علاقه مندم در این خصوص چند خطی از آنچه که دیدم عرض کنم:

 

ممکنه الفاظی عامیانه و سخیف به کار بره که قبلش از محضر بزرگواران عذرمیخوام ولی واقعا چون جور دیگه ای نمیتونستم حق مطلب رو ادا کنم ناچارم از به کار بردن این تعابیر

 

علاقه دارم با چند تا مثال منظورم رو عرض کنم, مثلا وقتی یه خانمی یه ماتیک سرخ آبی براق میزنه, و لباش رو بیشتر از اونی که هست نشون میده, نظر و نگاه یک مرد رو به سمت خودش جلب میکنه, در این شکی نیست, یا مثلا وقتی یه لباس تنگ میپوشه که برجستگی ها و فرورفتگی های بدنش رو خیلی خوب و اغراق آمیزی نشون میده هم همینطوره یا ابروهاش رو خط خطی میکنه یا ...؛(هر چند من دقت کردم خانم ها بیشتر از آقایون به این جور چیزها نظرشون جلب میشه)

خیلی از خانم ها فکر میکنن وقتی برای شوهرهاشون اونطوری بشن, مثلا برن دماغشون رو ختنه کنن, یا سر و تهشون رو ژل و پروتز تزریق کنن و یا کف و بالشون رو خط خطی و نقاشی کنن جذاب  میشن و به چشم همسرشون میان غافل از اینکه اون جلب توجه در نظر آقایون برای در و داف تو خیابونه نه زن خودشون! به این معنا که درسته ممکنه نظر یه مرد رو اون چیزا جلب کنه ولی در حد اینکه با خودش بگه اوووف چه دافیه نه بیشتر, عین یه چیز تابلو وغ زده عین فیلمای تبلیغاتی اغراق آمیز میمونه نه یک چیز جذب کننده دلنشین!

 

هر چند از اونجا که یه اصل وجود داره که خانم ها عادت دارن به کام خودشون و به نام شوهراشون خیلی کارا بکنن, این بهانه جذاب شدن رو هم نوعی چشم و هم چشمی زنانه میدونم که به بهانه شوهر دوستیشون انجام میدن و لاغیر!

معتقدم همین که یکی عضوی از خانواده میشه دیگه تو نظر یک مرد دیده نمیشه و تو حوزه و قلمرو تملک اون مرد وارد میشین با هر خصوصیاتی (اتفاقی که در خصوص داف صدرالذکر نخواهد افتاد و اون داف فقط در حد عجب دافیه تموم میشه! ) و چون هر روز دیده میشین تغییرات ظاهری یه زن نهایتا یکی دو ساعت میخواد جالب باشه بعدش دیگه عادی میشه و هر دقیقه که نمیشه یه گندی به هیکل و قیافه شون بزنن پس دنبال یه راهکار دیگه برای جذاب بودن باشین و سعی کنین از اون راه کارها برای دیده شدن در قلمرو مردتون استفاده کنین

 

چند تا راهکار برای جذاب شدن دارم که تو قسمت بعد خدمتتون عرض خواهم کرد.