اینجا داره برف میباره ...

خدا یا شکرت.

 

این تازه یکی از هزاران و بلکم بی نهایت نعمتیه که به من نازل شده و قدرش رو اونجور که باید ندونستم و شکرش رو اونجور که باید به جا نیاوردم ...

 

یادتونه تو مطلب 350 میلیون برای پرداخت خمس مال گفتم و کلی مسخره شدم و شماتت که چرا به این آخوندا پول دادم؟

 امسال فقط تو یه فقره معامله ماشین 350 سود کردم, تازه این غیر از خرید یه ماشین دیگه است و کلی پولی که به خدا اگه بدونم از کجا اومد...

 وقتی با دفتر مرجع تقلید حرف میزدم گفتن اگه مبلغ زیادته میخوای دست به دست کنیم یا فلان مال ت رو نیت ش رو عوض کن و یا ... گفتم حاج آقا ببخشید جسارت نشه ولی نمیخوام کلاه شرعی براش درست کنم, اگه وظیفمه باید پرداختش کنم دیگه بهونه و راه فرار و از این چیزا نداره که ... 

 

خدا نعمت و رزق بی حساب میده به هر کسی که باهاش درست حساب کنه و کلاه شرعی و غیر شرعی نذاره 

 

این حرف من ناشی از اعتقاد دینیم نیست, من اینا رو با تمام وجود تجربه کردم, با تمام وجودم حس کردم و یقین دارم بهش, با خدا درست معامله کنی خیلی سود توشه, خیلیااااا؛

 اصلا لازم نیست اعتقاد داشته باشی فقط کافیه یه بار معامله کنی قشنگ میفهمی چه تجارت پر سودی داره خدا !