ساسی مانکن یه چند تا آهنگ داره، چند از جملات قصار و طلایی ش رو براتون میذارم کنار:

یکی از کلیپ هاش رو که با بازیگرمشهور پورن اجرا کرده و البته گوشه ای از متن چند ترانه اخیرش که عمدتا برای قشر نوجوان جذابه و اساسا برای اون قشر خونده:

وسطش بیا بیا قرش بده سکسی

وقتیه که لَبَه رو بدی بِی بی (البته منظورش تو فرش قرمز کن و لب گرفتن از زنش جلوی هزار تا چشم و مرد غریبه نیست فکر کنم!)

 علف می زنی، سمیه!

بدو پِیْکم و پُر کن (منظور پِیک شادی نیستا)

سلام گلایِ تو خونه، محصلایِ نمونه
قول بدین که حرف های دکتر یادتون بمونه
مرسی، همیشه قبل خواب دو تا شات بزن و راحت بخواب
همیشه یادتون باشه اول اینستا بعد کتاب

 

این آهنگها هم کلی ازش فیلم در اومد و کلی تبلیغات کردن همونایی که علف نجویده به خورد یه عده نشخوار کننده میدن، و همونایی که این آهنگ ها رو برجسته کردن و تو بوغ و کرنا کردن که اینا شادی آفرینه و برای جامعه نیازه و مردم تو مدارس نشون دادن که چقدر از حکومتشون فاصله دارن و ...و البته در مقابل با خونده شدن آهنگ سلام فرمانده که هممممممش شور بود، وحدت بود و اعتقاد بود، همون رسانه های دشمن برای خونده شدنش خودشون رو میکشن و با گزارش ها و مسخره کردن و امثال این، عقده و عصبانیتو حرص خودشون رو نشون میدن...

 

من فقط برای دوستانی که دارن حرف دشمن رو تَکرار میکنن حرف دارم؛ اونا که دشمنن، ازشون توقعی نیست، شما چرا؟؟ واقعا شما چرا حرفهای دشمن هاتون رو تکرار میکنین؟؟ واقعا فکر و منطقی هم پشت این حرف هاتون دارید؟ یا فقط میخواین تحت هر شرایطی همیشه مخالف باشید و خودمون رو تحقیر کنیم و منتظر باشیم ببینیم دیگران چی میگن چه نسخه ای برامون پیچیدن به همون ساز برقصیم؟؟

واقعا یه پدر مادر با کمترین بهره هوشی و فهم اجتماعی اگه قرار باشه بین علف زدی سمیه و سلام فرمانده یکی و انتخاب کنه، شادی رو تو علف سمیه و شات قبل از کتاب میبینه یا شور حقیقی تو سلام فرمانده بهش منتقل میشه؟؟

 

+ دیشب واسه ولیعهد تولد گرفتیم، دو تا بچه تو جمعمون بودن، اونا سلام فرمانده دوستداشتن منم سلام فرمانده براشون گذاشتم، یکی دوبار خوند، دو تا از مهمونها گذاشتن رفتن بیرون، جالب اینجاست حتی با تولدت مبارک اندی هم به زور برگشتن!! من این حجم از بی منطقی و بی درایتی و ببخشید میگم نشخوار تصورات و برداشت های غلط نمیفهمم!

 

++ پنج شنبه عصر، حدودا 150 هزار نفر اومده بودن ورزشگاه آزادی، زن و مرد، بچه و بزرگ،‌ فوق العاده پر شکوه و با عظمت؛ نکته خیلی جالبش این بود که خیلی از پدر مادرها با تمام مشکلاتی که همه مون میدونیم داریم خیلی بلند تر و پر شور تر از بچه هاشون سلام میکردن به فرمانده و عهد میبستن، و من با تمام احساس غرور و شکوه اشک شوق میریختم از اینکه این وحدت و هماهنگی و همراهی تو آحاد مردم مملکتم هست و هنوز اعتقادات قوت و شدت داره و به این سادگی نمیشه اعتقاد این مردم رو ازشون گرفت.

 

+++ از قضا ما افتاده بودیم کنار دوربین، کلی فیلم مارو ظاهرا پخش کرده بودن،‌ بدینوسیله از کلیه افرادی که به وسیله تماس،‌ پیام و شاخه گل این مورد رو به اینجانب عنایت قرار دادند کمال تشکر و قدردانی را مینماییم :)))