اولین بارم بود

چند سالی هست با خودم دارم کلنجار میرم که بدم یا ندم

همه ش میگم بدم این آخوندا بخورن، گردنشون کلفت تر بشه

من اصلا به این چیزا اعتقاد ندارم

خمس طبق برداشت ظاهری من از آیه واسه غنائم جنگیه، من که غنیمت جنگی نگرفتم

تا سال پیش که پول و گذاشتم کنار که بدم، گفتم بذار یه سود از این پوله بکنم اصلش و با سودش بعدا میدم، که گذاشتم تو بورس با کلی ضرر برش داشتم

تا امسال،‌ عید فطر مصمم شدم که حتما بدم؛ قانون قانونه، نمیشه جایی ش که مذاق من خوش نمیاد و قبول کنم و جای دیگه ش رو نه!

برای چندمین بار زنگ زدم دفتر مرجع تقلید، حساب کردم گفتن سیصد و پنجاه میلیون میشه سهم خمس شما

پارسال خیلی زورم میومد ولی امسال عهد کردم بذارم از عید فطر سال جدیدم و شروع کنم، رفتم سیصد میلیون ریختم به حساب دفتر مرجع گفتم پنجاهشو خودم به یه فقیر میدم ایشون هم موافقت کردن و اجازشو دادن.

چند نفری که شنیدن خیلی مسخره کردن، مطمئنم تو دلشون فحش دادن و یه خاک بر سر محکم حواله م کردن ولی فقط خانوادم گفتن خوب کردی وقتی داریم چرا ندیم بی خود گردنمون بمونه و الان احساس خوبی دارم

خدارو شکر