حادثه سوختگی شدیدی برام اتفاق افتاده بود و تقریبا سه هفته من رو خونه نشین کرد.

خدا نصیب هیییییچ کسی نکنه واقعا بهم سخت گذشت و چندین بار تا حد جون کندن رفتم... از بیمارستان سوانح و سوختگی هم چیزی نگم بهتره ...

 

این اتفاق علاوه بر اون همه فشار و درد و جون کندن چیزهای دیگه ای هم برام داشت

مهم ترین ش این بود که:

  • چقققققدر ضعیفم و ناتوان
  •  چقدر ادعام در حالی که هیچی نیستم
  • و چقدر ترسو ام.

 

یکی از نکات جالبی که این مدت داشت این بود به عیال گفتم چند تا کتاب برام بیاره این مدت بخونم. برام این کتاب ها رو آوردن:

  1. زناشویی و اخلاق برتراند راسل از کتابخونه مرحوم ‍‍‍پدرم
  2. مکارم الاخلاق حسن طبرسی از کتاب های خود عیال
  3. و چند روز بعد کلیله و دمنه از کتاب هایی که تو کتابای خودم بود.

برام خیلی چینش و انتخاب کتاب هاش جالب بود... و هر چی سوال کردم رو چه حسابی این سه تا رو انتخاب کردی جوابی ندادن!

 

* خدایا همه مریضا رو شفا بده و هر چه زودتر ما رو از شر کرونا نجات بده و قلب و روان و جسممون رو آروم کن.