وقتی کوچیک ترین علامت سرماخوردگی رو دیدم خودم رو قرنطینه کردم ...

خدا رو شکر الان دو هفته میشه کمی بهترم ولی خب علایم هنوزم هست.

 

امروز رفتم شبکه بهداشت این طرح سردار سلیمانی به صورت رایگان تست کرونا دادم و منفی بود ولی خب چون همچنان سرفه دارم همچنان به قرنطینه ادامه میدم.(سال گذشته که تست pcr دادم حدودا ششصدهزار تومن تو بیمارستان خصوصی هزینه م شد ولی تو مراکز شهید سلیمانی کاملا رایگانه اگه علامتی تو خودتون میبینین اول از همه قرنطینه کنین خودتون رو و بعدش به این مراکز مراجعه کنین و مادامی علامت دارین قرنطینه رو ترک نکنین)

 

از عوارض و محسنات قرنطینه میشه به دلتنگی بیشتر از هر چیزی اشاره کرد حوصله رو میشه جوری سرنبرد ولی دلتنگی خیلی خیلی زیاد میشه.

 

از همکارام تقریبا خیلیهاشون زنگ زدن خیلی خوشحالم کردن که موقع بیماری به یادم بودن و این خیلی خوشحالم کرد اساسا مورد توجه بودن خیلی به آدم انرزی میده و حال آدم رو عوض میتونه بکنه...

 

از دوستان اینجا هم فقط یکی خبر داشتن که همیشه به من محبت دارن و با محبت هاشون کلی بهم کمک کردن ...

 

ولی امان از دلتنگی ...

تو کل نوجوونی و جوونی اونجوری که الان دلتنگ خانوادم میشم دلتنگ هیچ دختری حتی نشدم اصلا هیچ وقت عشقای دختر یسری برام مفهومی نداشته و دلتنگی نسبت به دختری تاحالا برام اتفاق نیافتاده ولی برای خانواده م از مادر و ‍مرحوم یدرم و اولاد و عیال دلتنگشون میشم و اصلا نمیتونم دوریشون رو تحمل کنم ... حالا ممکنه دوریشون در حد یک طبقه بالاتر باشه یا کمتر از این ...

 

ایام قرنطینگی چند تا چیز دیگه داشت کلی عین این دخترای نوجوون میشستم واسه فیلم ها گریه میکردم ... خودم بود و راحت واسه هر چیزی اشک میریختم ...

 

خدا به همه مریض ها سلامتی بده و بلای این کرونا رو برای همه مردم ختم به خیر کنه و امان و سلامت به ارمغان بیاره به زودی زود. آمین

 

و  چقدر دوست داشته شدن و مورد توجه بودن خوبه. خدایا همه آدم ها رو مورد توجه و علاقه دوستان و اقوام و منسوبین خودشون قرار بده

 

خدایا شکرت

در هر حال شکرت 

و برای همه چیز شکرت

 

+ تو مراکز طرح شهید سلیمانی که بودم هر دو روزش خوب میدیدم از هر 10 نفری که میان تست میدن سه تاشون مثبت میشدن و خیلی ترسناک بود به خاطر همین خواهش میکنم موضوع رو خیلی جدی بگیرین و خیلی خیلی بیشتر از قبل مراقب خودتون و اطرافیانتون باشید. جالب اینجا بود اغلب خانوادگی مثبت میشدن ... نشون میده خیلی بیشتر از قبل باید مراقب خودتون و خانوادتون باید باشیدااااا