سلام

با تبریک سال و ورودمون به قرن جدید از خدا برای همه مون سلامتی، برکت و رضایت میخوام.

ان شالله این بلای کرونا زودتر از سر آدمهای دنیا دست برداره و بتونیم عزیزانمون رو یه دل سیر بغل کنیم، ماچ مالی کنیم، سفتِ سفت!

 

سال پیش برای من سال خوبی بود، خدارو شکر، مثل همه سالها ... قدر خیلی چیزا رو دونستم، قدر عافیت و راحتی، قدر سلامتی و خیلی چیزای دیگه رو بیشتر دونستم و لین به نظرم خیلی خوب بود.

 

موقع تحویل سال جای خالی دو نفر،‌ خیلی حس میشد، یکی مرحوم پدرم و بعدی حاج قاسم... دلم ریش نبودنشونه، داغشون هنوزم تازه است.

 

الان داشتم لیست همکارایی که سال پیش فوت شدن و میدیدم، توشون همه سنی بود، امروزم که این دختر بنده خدا خبر فوتش اومد،‌ جدیدا خیلی از مُردن میترسم... چون حس میکنم خیلی دارم بهش نزدیک میشم.

 

برنامه تحویل سالی که فکر کنم شبکه سه بود، آقای بازیگری حرف میزد الان اسمش یادم نمیاد، خیلی خوب بود، خیلی دوس داشتم... چقدر آدم پیرا دل نشینن، چقدر اونایی که پا به سن میذارن و دوست دارم، چقدر پخته و عمیقن ...

احتمالا به روز رسانی بشه...

 

+ هم شرقی، هم غربی، ‌هم جمهوری، هم اسلامی... چه آش شعله قلمکاری شده!!

++ چه اصراریه هر سال یه شعار اعلام بشه و مجلس و دولت و هر کی به جای عمل کردن فقط تیتر (بی)کاراشون رو عوض کنن!